Meest gestelde vragen – FAQ

  1. Wat moeten we doen als we er niet uitkomen?
  2. Wie is randlozewissellijst.nl?
  3. Hoe werkt deze online shop?
  4. Hoe kan ik bestellen?
  5. Hoe kan ik betalen en wat is IDEAL?
  6. Kan ik een lijst of artikelen terug sturen?
  7. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling plaatsen?
  8. Afhalen van goederen kan dat ook?
  9. Kan ik een ander afleveradres invoeren?
  10. Fouten of onregelmatigheden op de site


  1. Wat moeten we doen als we er niet uitkomen?
    Even bellen naar 010-4760630 of een mail sturen met uw vraag, ons team helpt u graag.

  2. Wie is randlozewissellijst.nl?
    Wij zijn een kunstbedrijf en onderdeel van AHB / art3000 met lijstenmakerij gevestigd in Rotterdam, Nederland, gespecialiseerd in lijsten, schilderij ophangsystemen en verkoop en verhuur van kunst. Wij hebben meer dan 25 jaar branche ervaring, elk jaar helpen wij vele duizenden klanten met ons team. De webshop randlozewissellijst.nl is onderdeel van het netwerk AHB / art3000. Wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Nummer: 24483666

  3. Hoe werkt deze online shop?
    U kunt uiteraard vrijelijk rondneuzen op deze site. Klik op de producten, link, afbeelding van uw interesse of gebruik de zoekfunctie boven in als u iets niet kunt vinden. Wij hebben geprobeerd de producten zo toegankelijk mogelijk voor u te maken via links en navigatiebalken. Kan u iets niet vinden bellen naar 010-4760630 of stuur een mail met uw vraag, ons team helpt u graag met winkelen.

  4. Hoe kan ik bestellen?
    Maak een nieuwe account aan (inloggen als nieuwe klant), vul uw winkelwagentje door op de producten te klikken. Klik op afrekenen. Vul de benodigde stappen in, tot u de bestelling bevestigd heeft. Is alles gelukt, dan ziet u een bevestiging en ontvangt u op het gespecificeerde e-mailadres een bevestigingsmail van uw bestelling. Gelieve deze goed te bewaren.

  5. Hoe kan ik betalen en wat is IDEAL?
    Deze site ondersteunt de volgende betaalmethodes: – iDEAL – uw betaling direct afhandelen via uw vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank. – PayPal – slim en veilig betalen met uw emailadres, via uw PayPal saldo, creditcard of bankrekening. – Bankoverschrijving – makkelijk betalen zoals u altijd al gewend bent. – Betalen bij ophalen – contant betalen bij het ophalen van de bestelling. Bezoek uitsluitend op afspraak! Ideal is een online betaalmogelijkheid in combinatie met uw bank. Heeft u een online rekeningoverzicht, dan kunt u met deze inloggevens direct online betalen, via het betaalscherm van uw bank.

  6. Kan ik een lijst of artikelen terug sturen?
    Ja dat kan. Retourneren: Wanneer het artikel niet bevalt kan binnen de zichttermijn van 10 dagen met uitzondering van maatwerk dit kan niet retour genomen worden. (zie hiervoor onze algemene voorwaarden) artikelen kunnen op eigen kosten retour gezonden worden in de originele en ongeopende verpakking. Wanneer het artikel onbeschadigd retour ontvangen is wordt aanschaf waarde van de artikelen terugbetaald. Voor bedrijven kunnen geen retours geaccepteerd worden!! Tenzij wij in gebreken zijn gebleven. Retourzendingen Bij een retourzending dient altijd een melding verzonden te worden naar verkoper via telefoon of per email of eventueel per post. Zending dient duidelijk geadresseerd en voorzien van een bijschrift uit welke order deze afkomstig is en waarom deze retour gezonden is. Schades: We kunnen alleen retour producten accepteren die tijdens de verzending zijn beschadigd. Wij zoeken met u dan naar een passende oplossing. Bij eventuele schades dient verkoper onmiddellijk in kennis gesteld te worden. Ook dient de schade op de vrachtbrief te worden aangetekend. Geen schade gemeld op de vrachtbrief dan kunnen wij niets voor u doen! Gelieve foto’s te maken van het ontvangen product voor de verzekering. Alvast bedankt voor uw medewerking hiervoor. LET OP: verzeker de retourzending altijd!! Breuk tijdens transport is voor risico van de verzender!

  7. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling plaatsen?
    Jazeker! U kunt gewoon uw bestelling plaatsten. Heeft u een btw-nummer en heeft u deze ook ingevoerd, dan betaalt u geen btw als u een afleveradres heeft buiten Nederland.

  8. Afhalen van goederen kan dat ook?
    Jazeker, wij zijn uitsluitend op afspraak 24/7 bereikbaar.
    Waarom op afspraak? Wij moeten namelijk vaak spullen uit desbetreffende magazijnen samenvoegen voor u ze kunt afhalen.
    Ook om uw wachttijd te verkorten bij het afhalen.
    U kan bij de verzendmethode kiezen in de webshop voor zelf ophalen. U ontvangt een bericht als het klaar staat.
    Afhalen kan op kantoor:
    AHB / art3000, Nieuwe Binnenweg 355-C, 3023 EJ, Rotterdam, Nederland

  9. Kan ik een ander afleveradres invoeren?
    Ja dat kan. Maak in uw klant account extra adressen aan. Vervolgens selecteert u in het bestelscherm “Verander adres” om het afleveradres te wijzigen in 1 van uw opgeslagen adressen.

  10. Fouten of onregelmatigheden op de site
    Natuurlijk proberen wij de site zo up-to-date mogelijk te houden echter het blijft mensenwerk. Komt u fouten of onregelmatigheden tegen laat het ons even weten. Alvast bedankt. Aan eventuele type, schrijf of prijs fouten of andere onregelmatigheden en fouten op de site kunnen geen rechten worden ontleend.